Pages

Wednesday, July 31, 2019

1 DETALJ MENJA SVE? OTAC ZORANA MARJANOVIĆA OBJAVIO FOTOGRAFIJU MISTERIOZNOG BICIKLISTE! KRIMINOLOG ZLATKO NI - Kurir

1 DETALJ MENJA SVE? OTAC ZORANA MARJANOVIĆA OBJAVIO FOTOGRAFIJU MISTERIOZNOG BICIKLISTE! KRIMINOLOG ZLATKO NI - Kurir

[unable to retrieve full-text content]

  1. 1 DETALJ MENJA SVE? OTAC ZORANA MARJANOVIĆA OBJAVIO FOTOGRAFIJU MISTERIOZNOG BICIKLISTE! KRIMINOLOG ZLATKO NI  Kurir
  2. Pojavio se svedok sa ključnom fotografijom! On otkriva ubicu pevačice Jelene Marjanović?!  Alo!
  3. Pojavio se svedok sa fotografijom koja otkriva ubicu pevačice Jelene Marjanović?!  Alo!
  4. Прикажи сва извештавања у апликацији Google вести


2019-07-31 23:07:04Z
https://www.kurir.rs/crna-hronika/3295623/1-detalj-menja-sve-otac-zorana-marjanovica-objavio-fotografiju-misterioznog-bicikliste-kriminolog-zlatko-nikolic-tvrdi-ovo-je-klasican-pokusaj-diskreditovanja-svedoka

Прочитајте даље >>>>


CARINICI PRETRESLI PUTNIKA NA LETU ZA FRANKFURT I IMALI ŠTA DA VIDE! DŽEPOVE NAPUNIO DEVIZAMA: Kontroli reka - Kurir

CARINICI PRETRESLI PUTNIKA NA LETU ZA FRANKFURT I IMALI ŠTA DA VIDE! DŽEPOVE NAPUNIO DEVIZAMA: Kontroli reka - Kurir

Carinici su na beogradskom aerodromu 30. jula sprečili pokušaj prenosa 9.400 neprijavljenih evra preko granice. Neprijavljeni novac pronađen je kod putnika koji je doputovao iz Frankfurta i uputio se ka zelenom kontrolnom prolazu koji je namenjen za putnike koji nemaju ništa da prijave.

Državljanin BiH je nakon što je zaustavljen radi kontrole, prijavio da sa sobom nosi 7.000 evra, međutim uskoro je utvrđeno da u ručnoj torbici nosi još 12.400 evra.

Upitan zašto nije prijavio sav novac koji nosi sa sobom nego samo deo, putnik je rekao da je u žurbi oko putovanja zaboravio da izvadi novac iz torbice i ostavi ga kući, već ga je slučajno poneo sa sobom.

foto: Carina Srbije

Putnici koji, slučajno ili namerno, ne prijave da sa sobom nose više od 10.000 evra - čine devizni prekršaj. Maksimalna suma u gotovini koja se bez prijave može prenositi preko granice je 10.000 evra, a sve preko tog limita mora se prijaviti u svim zemljama EU, pa i u Srbiji.

Važno je da putnici na ulazu u zemlju prijave novac, jer ukoliko kasnije neutrošenim delom novca (iznad 10.000 evra) budu želeli da izađu iz zemlje, a nemaju potvrdu da su ga prethodno uneli, rizikuju da im on bude oduzet. To je naročito važno za tranzitne putnike, koji kroz Srbiju samo prolaze do krajnje destinacije.

(Kurir.rs)

Let's block ads! (Why?)



2019-07-31 15:05:25Z
https://www.kurir.rs/crna-hronika/3295359/carinici-pretresli-putnika-na-letu-za-frankfurt-i-imali-sta-da-vide-dzepove-napunio-devizama-kontroli-rekao-da-je-12-400-evra-slucajno-poneo-u-torbici-foto

Прочитајте даље >>>>


חמש שנים אחרי צוק איתן: הצבא השלים היערכות למבצע נוסף ברצועת עזה - ישראל היום

חמש שנים אחרי צוק איתן: הצבא השלים היערכות למבצע נוסף ברצועת עזה - ישראל היום

[unable to retrieve full-text content]

חמש שנים אחרי צוק איתן: הצבא השלים היערכות למבצע נוסף ברצועת עזה  ישראל היום

הצבא קיים תרגיל אוגדתי בדרום שהיה הגדול ביותר מאז המבצע • התרגיל כלל תרגול לחימה בכמה חזיתות במקביל • התוכנית כוללת הנחתה של מכה חזקה על ארגוני הטרור והגדלת בנק ...



2019-07-31 15:00:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjc4ODY30gEA?oc=5

קרא עוד >>>>


ועידת מפלגת העבודה אישרה את החיבור ללוי-אבקסיס ואת השריונים לפרץ - הארץ

ועידת מפלגת העבודה אישרה את החיבור ללוי-אבקסיס ואת השריונים לפרץ - הארץ

מדורים

כלים שימושיים

עכבר העיר

TheMarker

שיתופי פעולה

חדשות, ידיעות מהארץ והעולם - הידיעות והחדשות בעיתון הארץ. סקופים, מאמרים, פרשנויות ותחקירי עומק באתר האיכותי בישראל

© כל הזכויות שמורות להוצאת עיתון הארץ בע"מ

Let's block ads! (Why?)



2019-07-31 14:52:37Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3LmhhYXJldHouY28uaWwvbmV3cy9lbGVjdGlvbnMvMS43NjA5ODM30gE2aHR0cHM6Ly93d3cuaGFhcmV0ei5jby5pbC9hbXAvbmV3cy9lbGVjdGlvbnMvMS43NjA5ODM3?oc=5

קרא עוד >>>>


日韓対立「一時休止」案が浮上、米は仲介に意欲 - 読売新聞

日韓対立「一時休止」案が浮上、米は仲介に意欲 - 読売新聞

 【ワシントン=黒見周平】ポンペオ米国務長官はバンコクで2日に日米韓3か国の外相会談を開き、徴用工問題を発端にした日韓対立の仲介に乗り出す。日韓が対話を行う間、双方が新たな強硬措置を控える「休止協定」の締結が議題になる見通しだ。

 ポンペオ氏は東南アジア諸国連合(ASEAN)関連外相会議でバンコクに向かう機中、日米韓3か国による外相会談を行う見通しを明らかにし、「日韓両国に前向きな道筋を見つけるように勧める」と意欲を示した。これに関連し、米政府高官は7月30日、読売新聞の取材に対し、新たな強硬措置を控える「休止協定」への署名を日韓両国に提案したことを明らかにした。

 休止協定は対話のために「一時休戦」するためのもので、懸案の解決を直接目指すものではないという。米国としては、同盟国同士の関係悪化がこれ以上進めば、北東アジアの安全保障に支障をきたすとの懸念を強めたとみられる。会談は8月1日に行うことも検討されたが、米関係筋によると2日夕で調整されている。

 日本政府は2日にも輸出管理上の優遇措置を受けられる「ホワイト国」から韓国を除外する閣議決定を行う方針を変えていないが、米側の仲介案や韓国側の対応を見極めたうえ、今後の韓国に対する措置を再検討するとみられる。

 韓国政府はホワイト国からの除外を懸念し、日韓軍事情報包括保護協定(GSOMIA)の破棄まで示唆しているだけに、休止協定には前向きとみられる。だが、韓国国内では元徴用工らに対する賠償を命じられた日本企業の資産差し押さえ・売却手続きが進んでいる。休止協定が司法手続きの中断を含む場合、「司法判断に介入できない」としてきた韓国政府が対応できるかは不透明だ。

Let's block ads! (Why?)



2019-07-31 13:16:00Z
https://www.yomiuri.co.jp/world/20190731-OYT1T50236/

続きを読む >>>>


לאחר ההחלטה על אישור בנייה לפלסטינים: המינהל האזרחי ימפה את שטחי C - וואלה!

לאחר ההחלטה על אישור בנייה לפלסטינים: המינהל האזרחי ימפה את שטחי C - וואלה!

לאחר ההחלטה על אישור בנייה לפלסטינים: המינהל האזרחי ימפה את שטחי C
עריכה: רענן פוגל

במסגרת החלטת הקבינט על בניית מאות יחידות דיור לפלסטינים בשטחי C, המנהל האזרחי צפוי להתחיל בחודשים הקרובים בתהליך של מיפוי של בתים, קרקעות ואוכלוסיה שלא בוצע זה שנים באזור. הכוונה היא בסופו של דבר לגבש תוכנית תכנונית שתאפשר לישראל לשלוט באישורים תכנוניים ובהריסות בנייה לא חוקית של הפלסטינים בשטחי C, שתוגדר בהתאם לאינטרסים הישראליים. לדברי שרים בקבינט, מוסדות התכנון הישראליים הם שיבצעו את ההליך התכנוני, ולכן מדובר בצעד שמהווה התקדמות לעבר החלת ריבונות. לדבריהם, בשלב ראשון הנושא התכנוני העיקרי הוא בתים ואוכלוסיה אך בהמשך יעלה גם נושא תשתיות וכבישים.

ההחלטה על המהלך התקבלה בשתי ישיבות של הקבינט המדיני ביטחוני שהתקיימו השבוע בה אושרה בנייה של כ-715 בתים נוספים לפלסטינים בשטחי C.

מדובר באישור חריג של בנייה לפלסטינים בשטחי C, שלפי הסכמי אוסלו נתונים לשליטה אזרחית וביטחונית ישראלית מלאה, ומתגוררים שם כ-250-300 אלף פלסטינים לפי ההערכה שנמסרה לקבינט. ההחלטה אושרה פה אחד על ידי כל שרי הקבינט כולל בצלאל סמוטריץ' ורפי פרץ. לדברי גורמים המעורים בתוכן הדיונים, סמוטריץ' וחלק משרי הליכוד הסתייגו תחילה מאישורי הבניה לפלסטינים, אך לאחר שהוחלט לצאת במקביל למהלך תכנוני נרחב בשטחי C כדי להבין את היקפי הבנייה יש להלבין בדיעבד, להכשיר, או להרוס, הם הביעו בה תמיכה.

בנוסף, השרים עודכנו שבשבועות הקרובים צפויים להיות מקודמים גם תוכניות לפיתוח כ-6,000 יחידות דיור בהתנחלויות בשלבים שונים של תכנון ובניה. ההחלטה אושרה לקראת הגעתו הערב של השליח המיוחד של הבית הלבן ג'ארד קושנר לשיחות בירושלים. ראש הממשלה, מכוח תפקידו כשר הביטחון, לא מחויב להביא את התוכנית לאישור הקבינט אך לנוכח העובדה שההחלטה מתקבלת בתקופת בחירות, ביקש כנראה לקבל גיבוי פוליטי מכל חברי הקבינט למהלך שעורר ביקורת בקרב ראשי מועצות ביהודה שומרון.

עם זאת, לנוכח ההחלטה על המהלך התכנוני הנרחב בשטחי C, מי שבירך ראשון על אישור התוכנית היה דווקא השר סמוטריץ', מהימניים שבשרי הקבינט. נושא הבנייה לפלסטינים בשטחי C הוא אחד הנושאים הטעונים ביותר בקרב גורמי ימין שקובלים בעשור האחרון על ניסיונות של הפלסטינים להתפשט בשטח המחיה באזור C, שלפי הסכמי אוסלו נתון בשליטה אזרחית וביטחונית ישראלית מלאה.

לפי ארגון "רגבים", בשנת 2009 היו כ־29,800 מבנים של לא־ישראלים בכלל שטחי C, ומאז הוקמו עוד כ־28 אלף מבנים, רובם לא חוקיים, וגם השטח הבנוי כמעט הכפיל את עצמו במספר הדונמים. מיד לאחר הישיבה סמוטריץ' התייחס להחלטה בפוסט ארוך בפייסבוק והציג אותה כ"תפנית דרמטית במדיניות הישראלית שמונעת את "הגשמת החזון הערבי להקמת מדינת טרור" בשטחי C. "לראשונה מדינת ישראל מגבשת תוכנית אסטרטגית לסיכול הקמת המדינה הפלשתינית בלב הארץ", סמוטריץ' כתב ולאחר מכן פירט את הקריטריונים של הקבינט לבנייה עבור הפלסטיניים - אך ורק עבור תושבי אזור C ולא לערבים שהגיעו בהמשך משטחי A ו-B, ורק במקומות שלא מקדמים רצף טריטוריאלי למדינה פלסטינית עתידית 'ולא פוגעים בהתיישבות ובביטחון". אלה הקריטריונים שככל הנראה ינחו גם את עבודת גורמי התכנון בהמשך.

מנגד, בשלום עכשיו ביקרו בחריפות את ההחלטה כ"לעג לרש, המהלך נועד לקדם את סיפוח שטחי C ולפגוע בסיכוי להקמת מדינה פלסטינית". בתנועה הוסיפו כי "מדובר בצעד שנועד לקדם את החלת הריבונות דה פקטו על ידי יישום צעדים תכנוניים על פי האינטרסים של הימין המתנחלי ובכוונה ליישם את החלת הריבונות".

Let's block ads! (Why?)



2019-07-31 14:11:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiJWh0dHBzOi8vbmV3cy53YWxsYS5jby5pbC9pdGVtLzMyNTA2NjbSAQA?oc=5

קרא עוד >>>>