Pages

Sunday, August 4, 2019

סוכן הדוגמנים שחשוד בהטרדה: ניר סנדלר - ישראל היום

סוכן הדוגמנים שחשוד בהטרדה: ניר סנדלר - ישראל היום

הותר לפרסום: ניר סנדלר הוא סוכן הדוגמנים החשוד במעשים מגונים והטרדה מינית של מיוצגיו. היום (ראשון) יובא סנדלר שוב לבית משפט השלום בתל אביב להארכת מעצר נוספת. על פי החשד ושבע התלונות שהוגשו נגדו, סנדלר פגע מינית בדוגמנים שייצג. הוא עצמו מכחיש את המיוחס לו.

הפרשה החלה כאשר במשטרה התקבלו לאחרונה תלונות לפיהן החשוד, בעל סוכנות דוגמנות בן 41 מתל אביב, הזמין צעירים שהיו מעוניינים בקריירת דוגמנות לצילומים בסטודיו שלו בביתו בת"א. על פי כמה תלונות, במהלך הצילומים הוא ביצע בדוגמנים מעשים מגונים והטריד אותם מינית.

החקירה התנהלה באופן סמוי וכאשר נאספו די ראיות נגדו, עצרו אותו השוטרים בתחילת השבוע שעבר, אז הוא הובא לדיון בבית משפט השלום, שם הוארך מעצרו בארבעה ימים.

ביום חמישי האחרון, בדיון הארכת מעצר שהתקיים, ביקש נציג המשטרה רנ״ג יוני הירש הורן להסיר את צו איסור הפרסום על פרטי החשוד. "למרות צו איסור הפרסום, הגיע מתלונן נוסף לתחנת המשטרה", אמר הירשהורן בדיון, "אבקש להוריד את הצו כי זה צורך חקירתי", 

הפרקליטה: הפרסום יפגע בעסקיו

פרקליטתו של החשוד, עו״ד טלי גוטליב התנגדה לבקשת הסרת איסור פרסום ואמרה כי הסיכוי שיוגש נגדו כתב אישום קלוש ביותר. לטענתה, ייחסו לחשוד עבירת עוון, הטרדה מינית ועבירה של מעשה מגונה תוך ניצול מעמד של אדם בלי אלמנט של כוח. לטענתה, פרסום שמו יגרום לנזק בלתי הפיך לעסקיו.

לטענת עורך דין גוטליב, הכל החל לפני חודשיים כאשר הגיע מתלונן לתחנת המשטרה וטען שבמהלך צילומים הוא נגע בו, המשטרה עצרה אותו והוא טען שתמיד נוגעים במהלך אודישן כדי לסדר את הדוגמן ואין במעשים שעשה שום קונטציה מינית.

בעימות שנערך בינהם, סנדלר הטיח במתלונן, שאם אכן פגע בו, מדוע הוא הביא אליו מיוצג נוסף. המשטרה אז שיחררה אותו ולאחר מכן החוקרים יצרו קשר עם הלקוחות שלו ושאלו אם הוא פגע בהם. לאחר שהתקבלו כמה תלונות נוספות בתחילת השבוע שעבר - הוא נעצר.

בסיכומו של דבר, השופטת תרצה שחם קינן שהאריכה את מעצרו של סנדלר עד מחר, קבעה כי מחומר הראיות עולה חשד סביר הקושר את סוכן הדוגמנים לחשדות נגדו. "המעשה המגונה שבו נחשד החשוד אינו מעשה של מה בכך", קבעה השופטת. בהודעה אחרת שנגבתה במשטרה ציינה השופטת תרצה שחם קינן, בהחלטתה כי "הנחקר מודע לאפשרות שבמהלך הצילומים יהיה עליו לפשוט את הבגדים ולהישאר בגדים תחתונים בלבד, עם זאת קשה להניח שדברים שאמר יכולים להיחשב כהתנהגות נורמטיבית של צלם דוגמנים".

Let's block ads! (Why?)



2019-08-04 09:01:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjc5NzU30gEA?oc=5

קרא עוד >>>>


No comments:

Post a Comment