Pages

Sunday, January 19, 2020

אימה של נעמה יששכר נחתה בישראל: "השבוע נדע מתי הבת שלי תשתחרר" - ישראל היום

אימה של נעמה יששכר נחתה בישראל: "השבוע נדע מתי הבת שלי תשתחרר" - ישראל היום

יפה יששכר, אימה של נעמה יששכר הכלואה בכלא הרוסי, חוזרת בשעה זו לישראל לאחר שהות ארוכה ברוסיה. האם הדבר מלמד על שחרורה הקרוב של בתה?

צילום: משה בן שמחון

מרוגשת, התייצבה יפה יששכר, אימה של נעמה, בפני סוללת הצלמים שקידמו אותה בנתב״ג כשנחתה ממוסקבה. נעמה עדיין בכלא הרוסי כשאין עדיין ודאות אם תשתחרר בקרוב. על רקע השמועות שכל התבטאות עלולה להזיק למאמצי השחרור, יפה יששכרמאופקת, מצהירה הצהרה קצרה ולא משיבה לשאלות. “

"אם לא יהיו הפתעות - אני הולכת להביא אותה. עזבתי שם (ברוסיה) בבכי, כי השארתי אותה לבד. השבוע נדע מתי היא משתחררת. זה שבוע לא קל, ואני רוצה לבקש מכל הפעילים של נעמה שיפסיקו את כל הפעילות אנחנו נכבד את הנשיא פוטין, אני רוצה לראות את ראש הממשלה ולחזק אותו. אני מקווה שהוא יחון אותה ויחזיר אותה הביתה כמה שיותר מהר".

עוד בנושא:

בתוך כך, גורמים מדיניים, המעורים בפרשת נעמה יששכר, מתריעים הבוקר(ראשון) כי ההצהרות בנוגע להתפתחויות בעניינה, והשמועות שנפוצו בישראל בנוגע לשחרורה הקרב, עלולים לפגוע במאמצי השחרור.לדברי הגורמים, המעורים בעניינה של נעמה מהרגע הראשון ההצהרות החוזרות והנשנות של גורמים בישראל, בכלל זה של ראש הממשלה, כי העניין לקראת פתרון לא מוסיפות דבר ורק עלולות להזיק. "בשביל מה לדבר? איזו תועלת זה מביא? מוטב להתאפק עוד כמה ימים", אמר אחד המקורות המעודכנים בתמונת המצב המלאה. 

לדבריהם, הדברת בישראל בנוגע לנעמה כבר גרמה נזק, משום שהיא אמורה הייתה להשתחרר כתוצאה מהערר שהגישה על מאסרה. ואולם הצהרות דיווחים והצהרות שפוזרו בישראל באותם ימים הובילו לשיבוש ההליך, והערר נדחה. הם מזהירים כי דבר דומה עלול להתרחש לנוכח האמירות החוזרות והנשנות של נתניהו בנוגע לנעמה, בימים האחרונים. במקביל לכך, דף הפייסבוק שמוקדש לשחרור נעמה החל בקמפיין חדש לטובתה ומתכנן ליצור פרסומת לקידום שחרורה.

כזכור, מאז סוף השבוע האחרון, ישנה אופטימיות בנוגע להתקדמות אפשרית לשחרור נעמה לקראת ביקורו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בארץ בהמשך השבוע. ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח ביום חמישי עם פוטין, ולאחר השיחה אמר: "הרגשתי שיש לו נכונות אמיתית להגיע לפתרון. אני הרבה יותר אופטימי. אני לא יכול לפרט, אבל אנחנו נמשיך לעשות הכל כדי להביא את נעמה הביתה. ועד אז, נמשיך לחזק את המשפחה שלה וגם אותה".

האווירה האופטימית החלה בעקבות דיווחים בתקשורת הרוסית, כי פוטין מתכנן לשחרר את הצעירה הישראלית נעמה יששכר, הכלואה במדינה. על פי הדיווח, יששכר תטוס עם פוטין לישראל בביקורו לרגל 75 שנים לשחרור אושוויץ. גורמים מדיניים ברוסיה טענו שפוטין צפוי להעניק ליששכר חנינה לקראת ביקורו הקרוב בישראל, וזאת למרות שברוסיה טוענים כי ישראל לא באה לקראתה בנושא ההאקר הרוסי שהיה כלוא בארץ והוסגר לארה"ב. דבר נוסף, שייתכן ומסמן שנעמה תשוחרר בקרוב הוא שובה של אימה, יפה, לארץ, לאחר ששההתה עם בתה ברוסיה בחודשים האחרונים.

בהכנת הידיעה השתתף נועם (דבול) דביר

Let's block ads! (Why?)



2020-01-19 13:56:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzI1NzA30gEA?oc=5

קרא עוד >>>>


No comments:

Post a Comment