Pages

Saturday, January 18, 2020

רמז לשחרור המתקרב? אימה של נעמה תשוב לארץ לאחר שהייתה לצדה ברוסיה עד כה - ישראל היום

רמז לשחרור המתקרב? אימה של נעמה תשוב לארץ לאחר שהייתה לצדה ברוסיה עד כה - ישראל היום

בדרך לשחרור המיוחל? אימה של נעמה יששכר, יפה, תשוב מחר (ראשון) לישראל וזאת לאחר כחודשיים שבהם שהתה ברוסיה, ונלחמה למען שחרור בתה הכלואה מאז חודש אפריל בשנה שעברה. בשיחות שערכה בעבר עם כלי תקשורת הבהירה יפה יששכר כי "לא תעצור ותעמוד לצד בתה לאורך כל הדרך עד שתשתחרר מהכלא".

צילום: רועי אברהם /לע"מ

עד כה, הדיווח לא אושר משום גורם רשמי, אך מכל הדיווחים והשיחות עם מקורבים, ניתן להרגיש בשינוי הגישה בנוגע לעניינה של נעמה יששכר. גם ראש הממשלה נתניהו טען אתמול שוב כי הוא "אופטימי" בנוגע לאפשרות של ביטצוע העסקה, זאת לקראת הגעתו של הנשיא פוטין ארצה השבוע. 

יפה יששכר מתגוררת בתקופה האחרונה ברוסיה כדי להיות בקרבת בתה נעמה, עובדה שעלתה לה בלא מעט קשיים כלכליים, כך לפי פרסומים, אך מחר כאמור, היא צפויה לשוב לישראל.

נכון לעכשיו לא ברור האם חזרתה של יפה יששכר לישראל מצביעה על השחרור הקרוב ויש לנקוט בזהירות רבה בנוגע להצהרות רשמיות, אך ללא ספק מדובר בצעד שלא התרחש כבר תקופה ארוכה מאוד ובצירוף הפרסומים מתחילת סוף השבוע האחרון, ייתכן כי ישנה תקווה לשחרורה של נעמה יששכר מהכלא ולחזרתה לישראל.

כזכור, נעמה יששכר נעצרה עם 9.5 גרם של סמים קלים בעת ששהתה בקונקשן ברוסיה לאחר שחזרה מהודו. במשפטה שנערך במוסקבה נגזרו עליה 7.5 שנות מאסר בפועל. יששכר יושבת בכלא הרוסי כבר תשעה חודשים שבהם גם הועברה בין בתי כלא שונים.

Let's block ads! (Why?)



2020-01-18 17:09:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzI1NDI30gEA?oc=5

קרא עוד >>>>


No comments:

Post a Comment