Pages

Monday, January 20, 2020

בהלה בסין: וירוס הקורונה הגיע לבייג'ינג - ישראל היום

בהלה בסין: וירוס הקורונה הגיע לבייג'ינג - ישראל היום

הרשויות בסין דיווחו הבוקר (שני) על עלייה חדה במספר הנדבקים בווירוס הקורונה, בהם שני מקרים שנתגלו לראשונה בבירה בייג'ינג. ההתפרצות מתרחשת על רקע חגיגות ראש השנה הסיני, כשמאות מיליונים נמצאים בתנועה ברחבי המדינה. 

ווירוס הקורונה, מחלה נשימתית מדבקת ומסכנת חיים, זוהה בסין בחודש שעבר לאחר שנוצרה בהלה בעקבות מחלה מדבקת לא מוכרת. מתוך 198 הנדבקים במחלה, שלושה בני אדם מתו.

צילום: רויטרס

הרשויות בעיר ווהאן, מוקד ההדבקות במחלה, דיווחו היום על 136 מקרים חדשים שנתגלו בעיר. גם בעיר הדרומית שינזן נתגלה מקרה אחד של המחלה. 

עוד בנושא:

בתוך כך, נתגלה מקרה ראשון של המחלה מחוץ לגבולותיה של סין. אישה סינית בשנות השלושים לחייה אובחנה כחולה בווירוס לאחר שנחתה בשדה התעופה הבינלאומי באינצ'ון בדרום קוריאה. 

שש מדינות במזרח אסיה הודיעו כי יחילו בבדיקה וסינון של נוסעים המגיעים מסין , שלושה שדות תעופה בארצות הברית גם הכריזו על מדיניות דומה. 

חוקרים מקשרים את מרכז ההדבקה של הווירוס לשוק הדגים של העיר ווהאן, שם נתגלו עשרות מהמקרים הראשונים של ההדבקה. בעוד הרשויות בסין טוענות כי הווירוס אינו עובר מחולה לחולה, התפשטות המחלה מעיד שככל הנראה הווירוס מדבק. 
 

Let's block ads! (Why?)



2020-01-20 07:46:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzI1OTA50gEA?oc=5

קרא עוד >>>>


No comments:

Post a Comment