Pages

Monday, January 20, 2020

אם ובנה נהרגו: "חזרו מאירוע משפחתי" - ישראל היום

אם ובנה נהרגו: "חזרו מאירוע משפחתי" - ישראל היום

אבי מיכאלי (55) ואימו רוסיקו שימשלשווילי (81) נהרגו אמש (ראשון) בתאונת דרכים בכביש 4 סמוך למחלף יבנה. "רק לפני קצת יותר משבוע הם חזרו מטיול משותף בארה"ב", סיפרה ביתו של אבי ז"ל, אנה מיכאלי.

השניים היו בדרכם חזרה לביתם בלוד מאירוע משפחתי באשדוד. "לא ידענו בהתחלה שזה הם", הוסיפה אנה מיכאלי, "היה דיווח בחדשות שהיתה תאונה אבל מי חשב על זה. הלכנו לישון וחצי שעה אחר כך אולי קצת יותר באו להודיע לנו". התאונה אירעה מעט לפני חצות. הסיבה טרם התבררה ונבדקים כמה כיווני חקירה - כולל טעות אנוש או מעורבות של רכב אחר.

גבר ואישה נהרגו בתאונה סמוך למחלף יבנה // צילום: דוברות מד"א

עד כה, ידוע כי הרכב שבו נהג הבן סטה והתנגש בעוצמה במעקה הבטיחות בשוליים. "כשהגענו לזירה, נתקלנו ברכב שהתנגש במעקה בטיחות", הסבירו חובשים באיחוד הצלה, מקסים קולגה ונפתלי בגלייבטר, "צוותי כיבוי פעלו בזירה עקב אופי התאונה. למרבה הצער, נקבע מותם של גבר ואישה ששהו ברכב".

פראמדיק מד"א, אלון כהן, סיפר: "כשהגענו למקום, המראה היה קשה, ראינו רכב מעוך ולצדו שכבה אישה. היא הייתה מחוסרת הכרה עם פגיעה רב-מערכתית. לאחר ניסיונות החייאה נאלצנו לקבוע את מותה. גבר נוסף נלכד בכיסא הנהג כשהוא מחוסר הכרה, עם פגיעה רב-מערכתית. ניסינו להעניק לו טיפול תוך חילוצו מהרכב על-ידי הכבאים, ולאחר שחולץ נאלצנו לקבוע את מותו".

הרכב שהתנגש בקיר בטון סמוך למחלף יבנה בכביש 4 // צילום: דוברות מד"א 

אבי מיכאלי הותיר אישה ושני ילדים. "הוא עזר לכולם, חייך תמיד עזר בכל. הוא וסבתא היו מאוד קשורים והוא תמך בה בכל", שיתף בנו איציק. השניים יובאו לקבורה בביתה עלמין בעיר מגוריהם.

הרוגים גם בתל אביב ובירושלים

שעות ספורות לאחר התאונה בכביש 4, ב-04:27, התקבל דיווח על רכב שהתהפך בכביש 20 לכיוון דרום ומחלף לה גוארדיה. צוותי מד"א הגיעו לזירת התאונה וקבעו את מותו של גבר כבן 60 עם פגיעה רב-מערכתית וללא סימני חיים. וכעבור כחמש וחצי שעות נוספות, ב-07:52 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על הולך רגל כבן 70 שנפגע מרכב מסחרי בשכונת ראס אל עמוד בירושלים. הוא פונה להדסה הר הצופים במצב אנוש. צוות חדר המיון המשיך בפעולות ההחייאה אך נאלץ לקבוע את מותו.

התאונה מתחת למחלף השלום // צילום: דוברות מד"א

התאונה בכביש 20 // צילום: דוברות מד"א

Let's block ads! (Why?)



2020-01-20 13:20:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzI1OTg30gEA?oc=5

קרא עוד >>>>


No comments:

Post a Comment