Pages

Saturday, August 3, 2019

התאונה בקריית גת: המשטרה מחפשת אחר צעירה שנמלטה מהמכונית - ישראל היום

התאונה בקריית גת: המשטרה מחפשת אחר צעירה שנמלטה מהמכונית - ישראל היום

ממדי תאונת הדרכים הקשה שהתרחשה הבוקר (שבת) ברחוב מלכי ישראל בקריית גת ממשיכים להתברר. בתאונה נפגע אנוש גבר כבן 30, שתי בנותיו, בנות חמש ושבע נפצעו באורח קשה ואילו האם נפצעה באורח בינוני, כאשר נהג, תושב העיר בן 22, איבד שליטה על רכבו ופגע בהם ישירות בעת שהלכו על המדרכה. 

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בהתפתחות נוספת של השעות האחרונות מתגלה כי על פי עדי ראייה, החשוד בדריסה לא נהג ברכב לבדו בזמן התאונה. "הנהג הצעיר נסע במהירות מופרזת לתוך הכיכר", סיפרה אחת העדות, אביטל גלובה. "אחרי שהוא פגע במשפחה, הוא אמר לאם, שהייתה המומה מהפגיעות בה ובבני משפחתה, ואמר לה  שהוא מתנצל והוא לא עשה את זה בכוונה. הוא עוד אמר שלא הבחין בהם. במכונית הפוגעת ישבה צעירה, שלאחר הפגיעה מיהרה לעזוב את המקום".

תושב נוסף סיפר: "מרחוק ראיתי את המכונית כשהיא מזגזגת על הכביש. הוא נסע במהירות, ונראה כי משהו לא בסדר. הוא אפילו לא האט את הנסיעה של הרכב כשהתקרב לכיכר, בתוך שניות בודדות, ופגע בבני משפחה, שהיו על המדרכה וככל הנראה עמדו לחצות את הכביש".

זירת התאונה, הבוקר // צילום: תיעוד מבצעי מד"א

מהחקירה הראשונית שבוצעה עד כה עולה כי בני המשפחה עמדו על המדרכה לקראת חציית הכביש ורכב פרטי נהוג על ידי צעיר כבן 22 סטה מסיבה שנבדקת בשעה זאת לעבר המדרכה ופגע במשפחה. בבדיקה ראשונית של הנהג עולה כי רמת האלכוהול בגופו ככל הנראה מעבר למותר. הנהג נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לפצועים טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינו אותם לבית החולים סורוקה בבאר שבע. שניים מהפצועים, האב ובת השבע, הובהלו לבית החולים במסוק בשל חומרת פציעתם.

פרופ׳ גדי שקד, מנהל יחידת הטראומה בסורוקה, עידכן על מצב הפצועים מתאונת הדרכים: "ארבעה פצועים הגיעו למרכז הרפואי, שנפגעו מרכב. הפציעה של שלושה מבני המשפחה קשה עד קשה מאוד, שלושתם נזקקים להתערבות ניתוחיות מיד עם הגיעם לבית החולים. אם המשפחה פצועה גם היא פציעות מרובות, אך מצבה בינוני. הם נזקקים להמשך אשפוז בטיפםול נמרץ ובמלחקה הכירורגית".

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א אמיר פרץ סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד, ארבעה הולכי רגל נפגעו מהרכב. גבר כבן 30 וילדה כבת 5 שכבו על אי התנועה כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפגיעות רב מערכתיות קשות מאוד, בסמוך לחלקו הקדמי של הרכב שכבה ילדה כבת 5 שסבלה מחבלה קשה בבטנה ואישה כבת 30 התהלכה במקום התאונה כשהיא סובלת מחבלות בגפיים התחתונות".

"הכוחות הגדולים של מד"א שהגיעו לזירה העניקו לפצועים טיפול רפואי מציל חיים, הגבר והילדה שהיו מחוסרי הכרה הורדמו והונשמו והועברו במהירות למסוק מד"א שנחת בסמול ופינה אותם לבי"ח סורוקה. שתי הפצועות הנוספות פונו לבית החולים בניידות טיפול נמרץ שלנו כשמצבן קשה ובינוני", הוסיף פרץ.

מוקדם יותר דווח על צעיר כבן 19 שנפצע באורח קשה כשרכבו התנגש במעקה בטיחות בכביש 6, בסמוך למחלף שורק בחבל לכיש. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינו אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע, כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית.

Let's block ads! (Why?)



2019-08-03 15:37:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjc5NTkx0gEA?oc=5

קרא עוד >>>>


No comments:

Post a Comment