Pages

Monday, December 2, 2019

הוארך בשלושה ימים מעצרו של הנהג מהתאונה בכביש 443 - ישראל היום

הוארך בשלושה ימים מעצרו של הנהג מהתאונה בכביש 443 - ישראל היום

בבית המשפט לתעבורה בירושלים התקיים היום (שני) דיון בהארכת מעצרו של הנהג שחשוד בגרימת מוות ברשלנות, בעקבות מעורבותו בתאונה שבה נהרגו ציפי ונועם רחל רימל. הדיון התקיים ללא נוכחותו של הנהג, שמאושפז בטיפול נמרץ בשל מצבו הבריאותי. השופט החליט להאריך את מעצרו ב-3 ימים. 

מצבו של אב המשפחה אפרים רימל שנפצע בתאונה ממשיך להיות קשה. הוא עבר ניתוח בבטן במהלך הלילה, ומאושפז ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים שערי צדק. מצבו של איתי, בנו בן ה-12, מוסיף להיות אנוש בגלל פגיעה רב מערכתית ופגיעת ראש, וקיימת סכנה לחייו.

כזכור, הנהג שפגע במכונית של משפחת רימל בכביש 443 בתאונה בה נהרגו האם ציפי והתינוקת נועם רחל, התעורר אתמול לאחר ניתוח שבוצע בו. חוקרי המשטרה בישרו לו שהוא עצור בחשד לגרימת מוות ברשלנות, וחקרו אותו חקירה קצר.

הנהג, תושב מזרח ירושלים בן 18, ללא עבר תעבורתי, נחקר קצרות ומסר גרסה ראשונית. בבדיקות דם שערך לו בית החולים לא נמצא אלכוהול. נערכה לו בדירה טוקסטלוגית, שנועדה לברר אם היה תחת השפעת סמים בעת שנהג, אולם תשובה מבדיקה זו תהיה רק בעוד כמה ימים.

בתאונה הקשה בכביש 443 נהרגו ציפי רימל בת ה-34 ובתה נועם רחל בת השלושה שבועות, תושבות היישוב נווה צוף שבבנימין. בנה של ציפי, איתי בן ה-12, נפצע אנושות והרופאים נאבקים על חייו. אב המשפחה, אפרים, אושפז במצב קשה.

 

ציפי ונועם רחל רימל ז"ל ואב המשפחה אפרים, שנפצע קשה // צילום: TPS

מחקירת המשטרה עולה כי נהג הרכב הפוגע, כבן 19 מהכפר עקב, נסע במהירות גבוהה והתנגש עם רכבו בחלק האחורי של המכונית בה נסעה המשפחה. מעוצמת הפגישה התנגש רכב המשפחה ברכב שלפניהם. בסך הכל נפגעו בתאונה ארבעה כלי רכב.

מהיישוב נווה צוף נמסר: "משפחת רימל הם משפחה ותיקה ביישוב ואהובה על כל מכריה. ציפי, אישיות מדהימה, מלאת אהבה, מאור פנים ואכפתיות לכל אדם. מעורבת מאוד בקהילה. עבדה בהוראה כמורה לאנגלית בבית הספר בישוב, שני בני הזוג היו בעבר רכזי נוער בישוב, ושליחים בקהילה היהודית בשיקגו. בתם הקטנה נועם רחל שנולדה לפני שלושה שבועות מילאה את המשפחה בשמחה.

"האסון בלתי נתפס, מדובר במשפחה מלאת חסד ועשייה. בית הישוב כולו אבל, ומחזק את המשפחה. אנו מבקשים להתפלל ולהרבות בחסד היום לרפואתם של אב המשפחה אפרים צבי משה והבן איתי יעקב בן צפורה שנפצעו בתאונה".

למשפחת רימל חמישה ילדים. רק לפני שבועיים ערכה המשפחה קידוש לציון הולדתה של נועם, שנהרגה בתאונה המחרידה. איתי, שהיה ברכב המשפחה ונפצע אנושות, חוגג היום יום הולדת 12. שאר ילדי המשפחה - לאה, עמיחי והראל - לא היו ברכב בזמן התאונה.

Let's block ads! (Why?)



2019-12-02 11:39:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzEyMTc30gEA?oc=5

קרא עוד >>>>


No comments:

Post a Comment