Pages

Monday, December 2, 2019

שרה נתניהו מעידה בתביעת הדיבה של מני נפתלי: "שפך את דמי" - וואלה!

שרה נתניהו מעידה בתביעת הדיבה של מני נפתלי: "שפך את דמי" - וואלה!

שרה נתניהו מעידה בתביעת הדיבה של מני נפתלי: "שפך את דמי"
צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שאול אדם

שרה נתניהו מעידה בבית המשפט - כל הפרטים

  • רעיית רה"מ מעידה בתביעת הדיבה של מני נפתלי נגד מקורבי נתניהו
  • מחוץ לאולם בית המשפט התקבלה נתניהו בקריאות "גנבת" ו"רוע"
  • מעל דוכן העדים טענה: "אני האדם הכי מושמץ בתקשורת הישראלית"
  • "אני תוהה מאיפה למני נפתלי יש כסף לכל עורכי הדין ויחסי הציבור"

בבית משפט השלום בהרצליה מתקיים היום (שני) דיון בתביעת הדיבה של אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, מני נפתלי, נגד מקורבי ראש הממשלה בנימין נתניהו. לדיון הגיעה רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, שמעידה בפני בית המשפט והתקבלה בקריאות "גנבת", ו"רוע" מצד פעילים.

נתניהו האשימה את נפתלי בהכפשתה, וטענה כי "אני האדם הכי מושמץ בתקשורת הישראלית". מעל דוכן העדים אמרה כי היא "מודה על ההזדמנות שבמשך חמש שנים מני נפתלי עד המדינה שופך את דמי ואת דם משפחתי. גם כשנכנסתי צעקו לעברי קריאות קשות, עלבונות ובריונות, כמו סכינים. אני עוברת במשך חמש שנים את השחתת האישיות שלי".

רעיית ראש הממשלה אמרה כי לא עקבה אחרי הדיונים המתנהלים במסגרת המשפט. לדבריה, "עורכי הדין כהן ורבילו בקושי עדכנו אותי. זה גם בקושי פורסם בכלי התקשורת. כנראה שהסיבה היא שמני נפתלי עד המדינה הוא חביב התקשורת".

"נפתלי סחף את המדינה להוצאות רבות, הוא תובע על ימין ועל שמאל", טענה נתניהו. "אני תוהה מאיפה יש לו כסף לכל עורכי הדין ויחסי הציבור האלה".

נפתלי הגיש את התביעה בשנת 2015 נגד אנשיו של נתניהו, שטענו כי הוא אחראי לניפוח ההוצאות במעון. בין הנתבעים, לצד היועץ לשעבר ניר חפץ, גם עו"ד דן שמרון, עו"ד שולי אשבול, עו"ד יעקב בורובסקי ועו"ד יוסי כהן. נתניהו עצמו לא נכלל בתביעה בשל חסינותו.

(עדכון ראשון: 11:02)

Let's block ads! (Why?)



2019-12-02 09:58:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiJWh0dHBzOi8vbmV3cy53YWxsYS5jby5pbC9pdGVtLzMzMjcwMjDSAQA?oc=5

קרא עוד >>>>


No comments:

Post a Comment