Pages

Monday, December 2, 2019

Vanredno na aerodromu Batajnica: Borbeni helikopteri Mi-35M uleću u Srbiju kasno večeras - Alo!

Vanredno na aerodromu Batajnica: Borbeni helikopteri Mi-35M uleću u Srbiju kasno večeras - Alo!

AUTOR: DATUM I VREME: 02.12.2019. 12:06 - 02.12.2019. 13:56

Izvor našeg portala otkriva.

Batajnica
Batajnica, Foto: Alo!/Ana Paunković

Četiri nova helikoptera Mi-35M koje je Srbija kupila od Rusije, stižu na aerodrom „Pukovnik Milenko Pavlović“ u Batajnici pre planiranog roka, nezvanično saznaje Alo.rs.

U toku dana, a najverovatnije kasno večeras u Srbiju stižu sva četiri borbena helikoptera Mi-35M transportnim avionom na Batajnicu, čime počinje nova era helikopterske protivoklopne eskadrile.

Pročitajte još

Reč je o tipu helikoptera kakvog do sada nije bilo u jedinicama Vojske Srbije, a koji će još više ojačati naše vazduhoplovne snage.

Helikopter Mi-35
Helikopter Mi-35, Foto: EPA

Bilo je najavljeno da će novi helikopteri stići u prvom kvartalu 2020. godine, ali ih je Rusija isporučila pre predviđenog roka, i to dva dana uoči susreta predsednika Srbije i Rusije, Aleksandra Vučića i Vladimira Putina, u Sočiju.

Let's block ads! (Why?)



2019-12-02 11:06:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMihAFodHRwczovL3d3dy5hbG8ucnMvdmVzdGkvZHJ1c3R2by92YW5yZWRuby1uYS1hZXJvZHJvbXUtYmF0YWpuaWNhLWJvcmJlbmktaGVsaWtvcHRlcmktbWktMzVtLXVsZWN1LXUtc3JiaWp1LWthc25vLXZlY2VyYXMvMjY5OTI0L3Zlc3TSAQA?oc=5

Прочитајте даље >>>>


No comments:

Post a Comment