Pages

Wednesday, December 4, 2019

תמר פנינגשטיין בת ה-19 לקתה בהתקף אפילפטי ונדרסה ע"י הרכבת הקלה - ישראל היום

תמר פנינגשטיין בת ה-19 לקתה בהתקף אפילפטי ונדרסה ע"י הרכבת הקלה - ישראל היום

תמר פניגשטיין ז״ל,בת 19 מפתח תקווה, היא הצעירה שנהרגה בלילה שבין שלישי לרביעי לאחר שנפלה מתחת לקרון הרכבת הקלה בירושלים. על פי ההערכות תמר ככל הנראה חוותה התקף אפילפסיה כמה רגעים לפני שהחליקה ונפלה, אך הסיבות לתאונה עדיין נבחנות.

סמוך לשעת חצות, דווח כי ישנה פצועה ברכבת הקלה בירושלים וכי היא לכודה תחת אחד הקרונות. כוחות מד"א שהגיעו לזירה, גילו אותה ללא רוח חיים ונאלצו לקבוע את מותה במקום. ארבע מחברותיה, אשר היו עדות לאירוע, פונו לבית החולים לאחר שלקו בהתקף חרדה. תמר פניגשטיין ז״ל היא ההרוגה הראשונה בתאונה במעורבות הרכבת הקלה.

עוד בנושא:

משה חמד מתנדב זק״א רכוב על אופנוע שהגיע מהראשונים לזירה, אמר: ״מדובר בתאונה קשה ומזעזעת. כשהגעתי לזירה ראיתי מראות קשים, נערה צעירה בת 19 הייתה לכודה מתחת לגחון הרכבת כשהיא ללא הכרה וסובלת מפגיעה רב מערכתית, אזרחים שהיו במקום סיפרו לי שהנערה ככל הנראה רצתה להעלות לרכבת ומסיבה שאינה ברורה החליקה נפלה ונלכדה מתחת לרכבת, לוחמי האש חילצו אותה כשהיא ללא רוח חיים".

בנצי אורינג מפקד זק״א ירושלים: ״אי אפשר לתאר במילים את גודל הצער והכאב באירוע הנורא והקשה הזה. מתנדבי זק״א טיפלו במסירות משך מספר שעות בכבוד המת בטיפול בגופה ובאיסוף הממצאים הרבים בזירה הקשה. נסיבות התאונה נחקרת על ידי המשטרה״.

צעירה בת 19 נהרגה לאחר שנדרסה ע"י הרכבת הקלה בירושלים // צילום: תיעוד מבצעי מד"א

תמר ז"ל, תושבת שכונת הדר-גנים בפתח תקווה, נהגה להתנדב בבית החולים שערי צדק בירושלים במסגרת שנת השירות הלאומי שהתחילה השנה. ירון לוץ, מנכ"ל האגודה להתנדבות: "תמר התחילה את שנת השירות שלה לפני כשלושה חודשים בבית החולים שערי צדק, ובעזרת החיוך הגדול והלבביות שאפיינה אותה האירה את המקום. בתקופה קצרה הספיקה תמר לבלוט ולתרום רבות, וכולנו מזועזעים מהתאונה המחרידה שבה מצאה את מותה הלילה בגיל 19. אנו המומים מכאב ושולחים את תנחומינו למשפחת פניגשטיין. נעשה הכל כדי לסייע וללוות את המשפחה וכדי לתמוך במתנדבות השירות האחרות ששירתו עם תמר יחד עם הצוות המסור של שערי צדק".

חברתה של תמר, אחינועם, הייתה איתה ברגעיה האחרונים. בריאיון ב-103FM סיפרה כיצד הבינה ששותפתה לשירות ולבילוי חווה התקף אפילפסיה, ולא הצליחה למנוע את האסון.

"חזרנו מסרט. הכול היה סבבה, צחקנו ביחד ממש", סיפרה, "היא הייתה בסדר גמור. יש לה לפעמים התקפי אפילפסיה. כאילו - לא לפעמים, כבר שנים שלא היה לה".

כשהגיעו לרציף הרכבת הקלה, מעט אחרי חצות, היא התחילה להסתובב במקום. "חשבתי לרגע שהיא רוקדת, כי היו שם שירים", שיתפה אחינועם, "היא פשוט התחילה להסתובב כזה מוזר, העיניים שלה התחילו לזוז מצד לצד והראש שלה זז. בהתחלה אמרתי לה, 'את צוחקת עלי?' - ואז ראיתי שהיא לא בסדר".

איילת כהן, מנהלת שירות מתנדבים בשערי צדק, אמרה ל״ישראל היום״ כי: "תמר החלה בשירות הלאומי שלה במחלקת נשים וסיבוכי הריון בשערי צדק בספטמבר השנה. היא הייתה בחורה חייכנית, חברותית ואדיבה. תמר התחבבה על המטופלות שלנו. קסם של בחורה. אנחנו בהלם מהמקרה". 

Let's block ads! (Why?)



2019-12-04 08:14:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzEyNzUz0gEA?oc=5

קרא עוד >>>>


No comments:

Post a Comment